עיצוב מיתוג עבור מתחם נינג'ה – HammerNinja אתגר הנינג'ה, מעבר להיותו טרנד כלל עולמי הפך במהרה להיות אלטרנטיבה לכל מי שמעוניין לשלב פעילות ספורטיבית וכיף. סוד הקסם של אימוני הנינג’ה הוא בשילוב של אלמנטים שונים כמו בניית אסטרטגיה, סיבולת אישית, שאיפה להישגיות, וכח מתפרץ, כל זה יוצר אצל המתאמן מנטליות של לוחם אגדי ללא חת “HammerNinja” הרעיון, ליצור מותג, קליט הפונה בעיקר לקהל היעד שהינו ילדים ובני נוער מאזור השרון, על ידי דמות שתשמש כ”קמע” של המועדון. השילוב של לוחם נינג’ה ונפח המחזיק פטיש כבד, רמז לשאיפה להישגים על ידי עבודה קשה.העבודה כללה: הכנת ספר המציג את כל מה שצריך לדעת על המותג והשפה התקשורתית של מותג Branding . בספר ניתן למצוא בו לוגו, סוג גופן, צבעים, תמונות, דוגמאות לשימושים במותג כמו על גבי שלטים, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור ועוד בנוסף הוקם גם אתר אינטרנט HammerNinja
ספטמבר 19, 2016