עמדה אינטראקטיבית, היא הפתרון השיווקי המושלם לכל עסק והזדמנות לחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות, ובעיקר – לעשות זאת בצורה יצירתית, מפתיעה וחדשנית מאד. העמדה האינטראקטיבית של מדיהלאב תעזור לכם לצורך קידום מכירות, תאפשר לכם להגיע ללקוחות רבים יותר וגם להציג את השירות אותו אתם מציעים, תוכן, משחקים או מוצרים בצורה שונה, באופן מתקדם, שכמותו לא נראה קודם לכן.
את העמדה האינטראקטיבית אפשר להפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ואין צורך אפילו לאייש אותה. היא עובדת ללא הפסקה וניתן להציב אותה בכל מקום שרוצים, ללא הגבלה: כנסים, אירועים חשובים, מוזיאונים, ירידים, תערוכות ומקומות נוספים.
בשלב זה יקבלו המסכים "חיים". העיצוב עובר מידיהם המוכשרות של המעצבים למתכנתים והם למעשה בונים את האפליקציה, בין אם זה מצגת, סרטון או משחק. דגש מיוחד קיים על עיצוב ממשק המשתמש שיהיה קל, פשוט ונוח להפעלה.
בשלב זה קיים דיאלוג בין מפיקי העמדה לבין הלקוח שבסופו יהיה ברור מהי בדיוק מטרת העמדה ואילו מסרים עליה להעביר לקהל היעד. בדרך כלל בשלב הזה יוחלט גם על גודל העמדה, סוג התוכן ומידת האינטראקטיביות על מנת ליצור חויית משתמש עשירה.
העמדה האינטראקטיבית של מדיהלאב אידיאלית כפתרון שיווקי לנותני חסות באירועים שונים. היא יכולה לשמש כתחנה להצגת שירות או מוצרים מסוימים, היא נפלאה עבור עסקים המעוניינים לאפשר ללקוחותיהם להירשם לשירות או להזמין אותו באופן עצמאי, העמדה ניתנת להצבה בבתי קפה, בטרקלין עסקים או בכל מקום אחר. העמדה האינטראקטיבית של מדיהלאב יכולה להתאים להצגת מצגות עסקיות, כשילוט דיגיטלי וכמענה שיווקי חדשני המתאים לכל עסק, בכל תחום ובכל סדר גודל. עמדות אינטראקטיביות יכולות לשמש גם כמעין שירות לקוחות ולחסוך לא מעט כסף עבור העסק עצמו, בעיקר בגזרת כוח האדם. הלקוח נהנה ממענה מידי ואינו צריך להמתין דקות ארוכות עד לקבלת השירות.
צרכני הטכנולוגיות השונות מחפשים לא אחת, לצד החדשנות והקדמה, גם את הפשטות. אחד היתרונות הבולטים באותן עמדות תצוגה הוא האפשרות לשלב בין השניים. מצד אחד – שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובפיתוחים בתחום המולטימדיה, ההופכים את העמדה לזוהרת יותר, ליצירתית יותר וגם למיוחדת יותר, ובמקביל – הפעלתה באמצעות מסכי מגע ושימוש באמצעים נוספים כדי לשפר את חווית הלקוח. העוברים והשבים הנתקלים בעמדה אינם נדרשים למיומנויות מיוחדות או להשקעת מאמץ כלשהו כדי לבצע פעולה כלשהי בעמדה. המסר השיווקי מועבר אליהם בצורה מידית ואם יש צורך בפעולה כלשהי, הם יכולים לבצע אותה ללא כל בעיה. לחיצה על המסך תחשוף אותם לעולם ומלואו ותספק להם את כל המידע הרלוונטי, תאפשר להם להירשם לשירות או להזמין מוצר.
ניתן להציג כל תוכן ויזואלי במסכים הנמצאים בכנסים ובתערוכות, חדרי תצוגה, ועמדות אינטראקטיביות לקידום מכירות בחנויות ובחללים מסחריים.
התוכן השיווקי עשיר ומגוון: מידע אינפורמטיבי, משחקים אינטראקטיבים, מצגות עסקיות, סרטי תדמית ואנימציה המתארים שירות או מוצר מסויים, שומר מסך וכו'. את האפליקציה אנו תופרים לפי אפיון פרטני מצד הלקוח ומלווים אותו בצמוד לאורך כל הדרך.
דוגמאות לאפליקציית משחקים: מכונת מזל, טריוויה, רולטה, משחקי זכרון, בינגו, חיפוש מילה.